Конспект Гілочка верби


Тема: «Гілка верби у вазі»
Освітні завдання:
- Закріплювати вміння економно і раціонально витрачати матеріал.
- Закріплювати вміння скачувати шматочки вати в невеликі грудочки.
- Збагачувати емоційну сферу.
- Закріпити знання про пори року.

Розвиваючі завдання: 
-Розвиток фантазії, уяви.
-Розвиток дрібної моторики рук.

Виховні завдання:
- Виховувати любов до природи. 
- Виховання самостійності.
- Формувати вміння помічати недоліки у своїй роботі виправляти їх.

Попередня робота:
Бесіда про весну. Розглядання гілочки верби на вулиці. Вирізування гілок для заняття. Ліплення «Верба» з використанням непридатного матеріалу.

Демонстраційний матеріал:
Ілюстрації із зображенням весни. Аудіозаписи, слайди. Гілочка верби у вазі.

Обладнання:
Кольоровий картон, трафарети ваз, вата, кольоровий папір, фломастери, ножиці, пензлик для клею,
серветка, клейонка.
Хід заняття:
Вихователь - Діти, сьогодні ми з вами будемо продовжувати займатися нетрадиційним способом аплікації. Які ми з вами робили аплікації нетрадиційним способом? 
Відповіді дітей - Подарунки для мами, Курочка, Акваріум з рибками. 
Вихователь - Який використовували матеріал? 
Відповіді дітей - Паєтки, тканина. Паралон. 
Вихователь - Молодці, ви все правильно сказали. А зараз, я вам прочитаю вірш, а ви уважно слухайте, а потім скажете, про що цей вірш.
Читання вірша. А. Фет.
Вже верба вся пухнаста
Розкинулася навкруги.
Знову весна запашна
Війнула крилом.

Вихователь - Діти, як ви думаєте, про що цей вірш? 
Відповіді дітей - Вірш про вербу. Про весну.
Вихователь - Розкажіть, як природа прокидається навесні? 
Відповіді дітей - Тане сніг. На гілках набухають бруньки. З'являються листочки. З'являються проталини. Біжать струмочки. Світить сонечко. 
Вихователь - Давайте ми з вами подивимося слайди про весну і послухаємо музику. Звучить музика П.і.чайковського з циклу пори року. «Весна»
Вихователь - Діти, що ви побачили на слайдах? 
Відповіді дітей - Проліски. Проталини і струмочки. Видно трава. Кущі верби. 
Вихователь - Так, весна дуже гарний час року. Навесні все пробуджується від холодної зими. Йде показ гілки верби і її опис. 

Фізкультхвилинка: 
Ой-Ой-ой!
Ой-Ой-ой!
До нас прийшов злий чарівник.
Він помахав руками,
Усіх зачарував дітей.
Діти схилили голову,
Замовкли і застигли.
Раз-два-три відімри.
Щоб злий чарівник пішов.

Вихователь - Ми з вами розглянули гілочку верби і зараз будемо виконувати аплікацію. Для цього у вас на столах приготований різний матеріал.

(Пояснення вихователя.) 
Вихователь - Спочатку ми з коричневого паперу нарізаємо невеликі смужки для гілки верби. Потім беремо вазу, намазуємо її клеєм. Приклеюємо на картон. Не забувайте прибирати зайвий клей серветкою. Тепер приклеюємо гілку. Потім скачуємо з вати невеликі грудочки і приклеюємо їх до гілки. Всім зрозуміло як виконувати, тоді приступаємо. Самостійна діяльність дітей. Під час роботи слідкую за їх діяльністю, за необхідності допомагаю. Після того, як всі діти закінчать свою роботу, розкладаємо аплікації на столах і розглядаємо їх.

Підсумок заняття:
Узагальнюючі питання:
Вихователь - Діти, вам сподобалося наше заняття? 
Відповіді дітей - Так.
Вихователь - Діти, які зміни відбуваються навесні? 
Відповіді дітей - Тане сніг. Стає тепло. З'являються підсніжники. Розпускається верба. Біжать струмки.

Вихователь - Діти, подивіться, які у нас вийшли красиві гілки верби. Їх так багато і вони всі різні. Молодці, ви дуже старалися. У мене для вас є сюрприз. Вихователь дістає з мішечка наклейки із зображенням квітів і роздає їх дітям.

Немає коментарів:

Дописати коментар